Egy újabb idei futamgyőztes, Da Costa nyerte a vasárnapi versenyt
Reggel már lement az időmérő, majd délután 15:03-kor megkezdődött a verseny is. Az élről a címvédő Jake Dennis indulhatott, majd Cassidy, Nato, Evans és Günther.
A rajtnál Cassidy átvette a vezetést, de Wehrlein is nagyot jött, a 4.-re jött fel. A harmadik körben Cassidy elsőként vette fel a támadó módot, így Wehrlein állt az élre, még mögötte a két Andretti állt. Cassidy az attack mode miatt visszajött a második helyre. A következő körben Wehrlein is felvette a plusz kilowattokat, így felállt a Cassidy-Evans első sor. A hetedik körben a Jaguarok is felvették az attackot, és a két Porsche állt az élre, de a következő alkalommal ők is kiálltak, így visszaállt a sorrend.
A 11. körben Günther elfékezte és belecsúszott Natoba, és letörte a szárnyát. Az autó nem állt meg a pályán, azonban a törmelék miatt jött a megújult kinézetű safety car. Az újraindításnál Da Costa, Wehrlein, Evans, Cassidy és Rowland volt a sorrend. Wehrlein nem sokkal az restart után átvette a vezetést. Cassidy sem tétlenkedett, a 18. körben már első volt. A 19. körben Rowland duplát előzött, így feljött a harmadikra. Két körrel később Da Costa egy kiváló mozdulattal vette át az első helyet.
Da Costa magabiztosan tartotta a helyét, de mögötte lévő 8 pozíciót folyamatosan ide-oda dobálgatták A 25. körben meg is lett a baj Nato és Fenestraz ütköztek. Az előbbi tovább tudott gurulni, még az utóbbi a falban végezte, így jöhetett ismét az SC. A 30. körre fordulva Da Costa még vezett, de Evans és Cassidy szorosan követték a portugált. Sokat nem is kellett várni, a 32. körben Evans állt az élre, de neki még volt attack modeja.
Da Costa hősiesen visszavette az első helyét Evanstól, és a maradék pár körben meg is tudta tartani, így Antonio Felix da Costa nyerte a Berlin ePrix vasárnapi versenyét. Cassidy végül a második helyet tudta megtartani, még a dobogó alsó fokára Rowland állhatott fel. A maradék pontszerzők sorrendben: Wehrlein, Dennis, Evans, Daruvala, Barnard, Eriksson és Vergne.
borítókép: fiaformulae.com