Győzelmével bajnok a 8-as Toyota, történelmi sikert értek a csajok
Ezzel a Toyota zsinórban harmadszor megszerezte a bajnoki címet, összesen 217 ponttal. Buemi és Hartley is megszerezte negyedik WEC bajnoki címüket, míg Hirakawa a másodikat 4 éven belül.
A 7-es számú Toyota Gazoo legénysége, Mike Conway, Kamui Kobayashi és Jose Maria Lopez második helyet szerzett, miután visszavágott az 1. kanyarban az Earl Bamber által vezetett 2-es Cadillac találkozása után. Az incidens erőteljes visszaesést váltott ki a trióból, ami azt jelentette, hogy át kellett vágniuk a mezőnyön, hogy megszerezzék a második helyet.
A 8 órás Bahrein dobogó harmadik fokát az 50-es számú Ferrari AF Corse 499P szerezte meg Antonio Fuoco, Nicklas Nielsen és Miguel Molina vezetésével. Keményen küzdöttek másik autójukkal, a James Calado, Alessandro Pier Guidi és Antonio Giovinazzi 51-es Ferrari 499P-jével, valamint a Team Hertz JOTA Porsche 963-mal. A Ferrari az évet a második helyen zárta a gyártók listáján.
Történelmi sikert arattak az LMGTE kategóirában, miután az Iron Dames csapata megnyerte a versenyt. Michelle Gatting vezette a 85-ös Porsche 911 RSR-19-et közvetlenül a D’Station Aston Martin előtt, miután ellenállt a verseny végén a nyomásnak. Gatting és csapattársai, Sarah Bovy és Rahel Frey történelmet írtak azzal, hogy az első, kizárólag nőkből álló csapatként megnyertek egy WEC futamot. A győzelem biztosította, hogy a bajnok Corvette Racing mögött a második pozíciót is megszerezzék az LMGTE Am utolsó szezonjában.
Kubica szelte át a kockás zászlót elsőként, ezzel megszerezte a szezonbeli harmadik futamgyőzelmét és a WRT sorozatban negyedik győzelmét Bahreinben. A belga alakulat diadala biztosította, hogy Kubica, Andrade és Deletraz megszerezte az LMP2-es bajnoki címet, 173 ponttal zárja az évet, 59 ponttal megelőzve a második helyezett Inter Europol Competitiont.
fotó: X @TGR_WEC